Friday 15 February 2013

fall in love with best fwen???

Views

Hari ini aku dengar sebuah lgu THAILAND... waduhh thai pown layan... eh2... tak bkn apa lagu die bila dgr not bad lorh sedap didengari walaupon x fhm... ehh sapa kata x fhm nie ha mksd lirik die... 


Hari ini, ku luahkan perasaan pada kawan ku,

Aku membuka hati ku mengatakan kau cinta aku,

Perkara yang ku ingini,

Adalah mengharapkan kau memahami,

Perkara yang ku ingini,

Adalah ingin kau merasainya juga,

Mengharapkan impian kita bersama


Tapi, kalau kau menduga,.....

Aku akan menerima keputusanmu.

Kalau bukan itu  harapan kau...

Aku akan memahaminya.

Ia Cuma satu mimpi

Tak mengapa, kita berkawan sahaja... 




lirik tuhh dari petikan filem nie lorh... huhuhuhu 

sedihnyer watak lam ceta nie die confess dkt kwn die tp kwn die mnolak... prnh kew fall in love with best fwen..??? huhuhuhu dangerous ok don't even try... hahhahaa actually hati mna boley halang kalu nak fall die fall jgk.. hahahha in the end of ceta THAI nienyer stories.. he accept her love... owww so sweet... how about korang...? don't be sad kalu x mnjdi.. stay COOL jussssssst like me... COOLkah aku??? heheheh whatever...!!! =)  



No comments:

Post a Comment